Fotooos - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Daphne Zaalberg - WaarBenJij.nu Fotooos - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Daphne Zaalberg - WaarBenJij.nu

Fotooos

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

13 April 2009 | Ghana, Kumasi

Op www.picasaweb.google.com/doriendeboks zijn meer kiekjes van Do, mij, de kids en de omgeving te bewonderen.
Liefs

Ps Correctie van mijn telefoonnummer is +233 541444921. Het netwerk is hier helaas niet echt betrouwbaar, want sommige berichtjes komen wel aan en andere weer niet. Maar het is het proberen waard natuurlijk :)

  • 13 April 2009 - 12:30

    Ka:

    Heeey meiden!!
    wat een gave foto's!!!! Heeel leuk om zo n beeld te krijgen en ben benieuwd naar jullie verhalen erbij!
    Vanavond BlondtPaasBestBorrel...zullen aan jullie denken!!
    Dikke kus en veeel liefsss
    xx

  • 13 April 2009 - 13:03

    Eef:

    Leukkkk! Prachtige kindjes. Moet vaak aan jullie denken. Liefs!

  • 13 April 2009 - 13:23

    Jazz:

    Wat een gave foto's zeg!
    Ze maken je verhaal ook helemaal compleet! veel succes nog =)

  • 03 Mei 2009 - 17:35

    Marieke:

    Hoi Daphne,
    Ik kreeg via mijn moeder je website door.
    Wat een mooie verhalen en foto's!
    geweldig om daar te zijn zeg.
    Ben benieuwd hoe het op de nieuwe plek is.

    Veel succes en plezier!
    Groetjes,
    Je nicht, Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kumasi

Ghana avontuur

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2009

Almost goodbye!

14 Mei 2009

This is Africa!

13 April 2009

Fotooos

12 April 2009

Paradise on earth

18 Maart 2009

AKWAABA
Daphne

Al enkele maanden ben ik bezig geweest met de voorbereidingen voor mijn reis naar Ghana. Maandag (16 mrt) is het zover en vertrek ik op avontuur! Drie maanden lang zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in een weeshuis in Kokobeng. En vervolgens nog 3 weekjes het land doortrekken. In dit dagboek zal ik jullie een indruk geven van alles dat ik meemaak. Veel leesplezier!

Actief sinds 12 Maart 2009
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 10623

Voorgaande reizen:

16 Maart 2009 - 25 Juni 2009

Ghana avontuur

Landen bezocht: